Barion Pixel

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Lakkpiac Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által a lakkpiac.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a lakkpiac.hu weboldalon keresztül, a Szolgáltató, vagy közreműködője által történik.

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI


Név: Lakkpiac Kft.
Székhely és levelezési cím: 5420 Túrkeve, Herczegh utca 3/b.

Telephely: 5420 Túrkeve, Herczegh utca 3/b.
Telefonszáma: +36 30 314 9539
Email cím: info@lakkpiac.hu
Cégjegyzékszám: 16-09-019838 (Vezetve a Szolnoki Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában)

Adószám: 29180503-2-16

Tárhely Szolgáltató: DiMa.hu Kft. 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó

A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@dima.hu

A tárhely-szolgáltató weboldala: www.dima.hu

A Vásárló a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt a Vásárló elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.lakkpiac.hu weboldalon, (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon, (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

A webáruházban történő szerződéskötés távollévők közötti, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzített feltételeknek megfelelően bárki jogosult.

A szerződés a Felek között, az áru megvásárlásával jön létre. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A Szolgáltató webáruház rendszere azonban rögzíti a szerződéshez szükséges adatokat, melyek az Ügyfélfiókban az Ügyfél által bármikor megtekinthetők. A szerződés nyelve magyar. A Szolgáltató magatartási kódex-el jelenleg nem rendelkezik.

Ügyfélszolgálat:

Az ügyfélszolgálatot ellátó szolgáltató: Lakkpiac Kft. 5420 Túrkeve, Herczegh utca 3/b.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétköznapokon: 9.00 – 16.00, szombaton 9.00 – 11.00

Telefon: +36 30 314 9539

Internet cím: www.lakkpiac.hu

Email cím: info@lakkpiac.hu

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A webáruházban forgalmazott áruk részletes jellemzői a termékre kattintva érhetők el. A termékleírásokért a termékek gyártói, szállítói a felelősek, így az esetleges pontatlanságokért felelősséget nem tudunk vállalni, azonban mindent megteszünk, hogy téves információk ne kerüljenek fel az oldalra. A monitoron megjelenő színek a valóságtól eltérnek! Azon termékeknél, amelyekből többféle kiszerelés is vásárolható, a képi megjelenítés nem minden esetben felel meg a kiszerelésnek. A képek eltérhetnek a valóságtól! A termékek műszaki tulajdonságai változhatnak. A termék aktuális megjelenése eltérhet a képen szereplőtől.

Megrendelése alapján színre kevert festék esetében – ha a színre keverést már elvégeztük – a rendelés módosítását, illetve visszamondását nem tudjuk elfogadni a termék személyre szabottsága miatt, így ezek árát minden eseten ki kell fizetnie! Ugyanígy terheli Önt azon termékek ellenértéke, melyek készleten nem tartott, speciális igényeket kielégítő, külön az Ön kérésére megrendelt termékek. Természetesen ha még töröltetni tudjuk a beszállítónál a rendelést, úgy ezen költség Önt nem terheli.

Webáruházunkban minden terméknél szerepel, hogy az adott terméket általában tartjuk-e raktáron vagy sem. “Előrendelhető” jelzéssel ellátott termékeink esetében tájékoztatjuk Önt, hogy az adott termék esetében milyen feltételek mellett lehetséges a rendelés – egyes termékek esetében előfordulhat, hogy csak kartonosan, raklaposan, vagy más kiszerelési egységenként rendelhetők. Nem raktáron tartott, nehezebben eladható termékek esetében általában 50% előleget fogunk kérni a rendelés felvételéhez, és tájékoztatjuk Önt a várható rendelési időről is (ez adott esetben akár 2 hétnél is hosszabb idő lehet).

Színre kevert festékek megrendelése esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy a monitoron megjelenő színek árnyalatukban eltérhetnek a valóságos színtől. Bizonytalansága esetén javasoljuk, személyesen válassza ki a megfelelő színt.

Az árucikkek mellett feltüntetjük, hogy az adott terméket raktárról tudjuk-e biztosítani (RAKTÁRON), vagy külső raktárról (KÜLSŐ RAKTÁRON) amely azt takarja, hogy a szállítási idő 1 – 2 nappal hosszabodik, vagy külön megrendeléssel kell az árut beszereznünk (RENDELHETŐ. Ha olyan terméket (is) rendelt, amely mellett RENDELHETŐ felirat szerepel, a teljesítés időpontjának egyeztetése céljából minden esetben személyesen felvesszük Önnel a kapcsolatot.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra.

Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot ( Futárszolgálat – GLS vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A megrendeléssel egyidejűleg Ön elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és magára nézve azt kötelező jellegűnek ismeri el.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Megrendelésének módosítására az elküldés után 2 óra hosszáig van lehetősége, ami értelemszerűen módosíthatja a visszaigazolásban vállalt szállítási határidőt is. Amennyiben a visszaigazolás megtörtént és Ön nem módosítja a megrendelést a fent jelölt határidőig, a megrendelés eredeti tartalma szerint megkezdjük annak teljesítését.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak forintban meghatározott bruttó árak, melyek az Áfa-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A szállítási költséget a futárszolgálat által meghatározott árlista tartalmazza.

Kérjük továbbá, hogy amikor egy termék árát szeretné megtudni, figyeljen arra, hogy a megfelelő kiszereléshez tartozó árat látja-e. Több kiszerelési méretben létező termékek esetén a weboldal a legkisebb kiszerelést és a legkisebb kiszereléshez tartozó árat mutatja, ahhoz, hogy a nagyobb kiszerelés ára látszódjon, a kiszerelés méretét a megadott ablakban át kell váltani. Amennyiben a termék több színben kapható, először a színt, majd a kiszerelést kell kiválasztania. Ezután válik láthatóvá, hogy az adott termék a választott színben és kiszerelésben mennyibe kerül, illetve hogy raktárkészleten tartjuk-e vagy rendelhető.

A webáruházból megrendelhető termékek árainak változtatási jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Megrendelésének elküldése után minden esetben visszaigazolást küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre, feltüntetve a megrendelt termékek és egyéb szolgáltatások árát. Ez azt jelenti, hogy a Vásárló a rendelés feladását követően 48 órán belül egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatás arról, hogy a megrendelés a Szolgáltatóhoz megérkezett. Ezen visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között.

A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben a Vásárlót tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre, tehát a Vásárló köteles a megrendelt termékeket átvenni és a vételárat kiegyenlíteni. A megrendelésének teljesítésével a szerződés megszűnik.

Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. Rendelhető termékek esetén a Vásárlót a megadott értesítési csatornán keresztül értesítjük a várható szállítási időpontról.

Amennyiben e visszaigazolás a megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, akkor mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben megrendelésének teljesítésével kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne, akkor mi a Vásárló által közölt elérhetőségeinek valamelyikén felvesszük a Vásárlóval a kapcsolatot legkésőbb az elküldést követő második munkanapon 12 óráig. Ha a kapcsolatfelvétel az Ön által megadott valamennyi elérhetőségén keresztül többszöri próbálkozás után is sikertelen, megrendelése 48 óra elteltével rendszerünkből automatikusan törlésre kerül.

Ha a rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé e-mailben, vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. A megrendelés elfogadás elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van bankkártyás (Barion), előre utalással illetve utánvéttel történő fizetésre.

Utánvétes fizetésnél a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének (GLS / MPL). Az utánvét költsége egységesen Bruttó 400 Ft. Készpénzes fizetés csakis kizárólag Magyar Forinttal lehetséges!

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Előre utalás – Forintban: A rendelés elküldését követően e-mailben küldjük el önnek a proforma számlát a rendelésben megadott e-mail címre, ami alapján Ön eltudja utalni számunkra a termék vételi díját. Kérjük azt figyelembe venni, hogy a banki utalás átfutási ideje akár több óra is lehet bizonyos esetekben, és a rendelés kiszállítása a fizetés véglegesítése után történik meg, amikor a számlánkon megjelenik az összeg.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal – GLS, MPL történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: GLS futárszolgálat, MPL futárszolgálat által.

Kiszállítási idő: Raktáron lévő termékek esetén 72 óra munkanapokon, speciális kérések és beszerzendő termékek esetén egyedi szállítási határidőnkről minden esetben személyesen értesítjük vevőinket.

Szállítási díjak: A szállítási költség Magyarország egész területére vonatkozik és a bruttó rendelési értéktől függ.  A webáruházban a díjszabás az alábbiak alapján alakulnak:

            GLS Belföldre

Bruttó 49999FT alatti GLS Futárral történő Házhozszállítás esetén Bruttó: 1790 FT

Bruttó 49999FT alatti GLS CsomagPont ra történő szállítás esetén Bruttó: 1390 Ft

Bruttó 50000FT feletti rendelés esetén                          INGYENES

Az Utánvét összege minden esetben Bruttó 400 Ft. Ez vonatkozik a Bruttó 50000 Ft feletti rendelésekre is!

 (Extrém méret vagy súly esetén a rendelés során megadott telefonszámon vagy e-mail címen      felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot).

            MPL Belföldre 

Bruttó 49999FT alatti MPL Házhozszállítás esetén Egységesen Bruttó: 1990 FT

Bruttó 49999FT alatti MPL Csomagpontra történő szállítás esetén Bruttó: 1590 Ft

Bruttó 50000FT feletti rendelés esetén                          INGYENES

(Extrém méret vagy súly esetén a rendelés során megadott telefonszámon vagy e-mail címen felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot).

A festékek kiszerelése miatt bizonyos esetekben egy megrendelést több csomagként vagyunk kénytelenek postázni. Ilyen esetekben a fenti költségek csomagonként értendők. Természetesen minden ilyen esetben telefonon értesítjük a megrendelőt, akinek jogában áll változtatni a megrendelési mennyiségeken illetve a kiszereléseken. A szállítási költség minden esetben szerepel a számláján. A szállítási feltételek kizárólag a webáruházon keresztül történő rendelés esetén érvényesek.

A Szolgáltató szállítást kizárólag belföldön, Magyarország területén vállal. Külföldi szállításra csak személyes egyeztetés után van lehetőség.

A megrendelt áruk átadása, átvétele szállítási szolgáltatás igénybe vétele esetén a visszaigazoló e-mailben megadott szállítási címen történik. Amennyiben az áruk átvétele során, a csomagokon sérülést észlel, köteles azt a Szolgáltató felé haladéktalanul jelezni, kiszállítás esetén a futárszolgálattal jegyzőkönyvben is rögzíteni. A Vásárlónak jogában áll a sérült csomagok átvételének megtagadása, ez azonban nem mentesíti fenti kötelezettségeinek teljesítése alól. Az átadás, átvétel után keletkezett sérülésekért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Vásárló a kereskedelmi feltételek elfogadásával, a megrendelés elküldésével egyúttal nyilatkozik arról is, hogy nagykorú.


A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.  Vegyi termékek esetén a visszavételt nem áll módunkban végrehajtani. Ha a csomagolást már megbontotta és elhasználta az anyag egy részét a termék visszavételére nincs lehetőség. Ha csak a csomagolás felbontása után látszik, hogy a termék nem megfelelő, kizárólag abban az esetben van mód a cserére/visszavételre, ha a termékből nem hiányzik semmi. Ugyanakkor, ha már felhasználta a terméket és száradás után jelentkezik a probléma, akkor csak a szavatossági körben van mód a panasz elbírálására, az esetleges alkalmazástechnikai hibák feltárására. Festékek esetében az árnyalati eltérések (több tényező változásából kifolyólag) előfordulhatnak, ezért a megrendelt festék felhasználása után észlelt eltérésekre nem fogadunk el reklamációt. Ennek megelőzésére minden esetben készítsen tesztkártyát a színről és győződjön meg róla, hogy a rendelt festék árnyalat megfelel-e az ön igényeinek.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek. A megkötött szerződést nem iktatják, az utólag nem lesz hozzáférhető.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdése alapján a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót az ÁSZF-ben meghatározott határidőn belül, indoklás nélküli elállási/felmondási jog illeti meg.

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási (megrendelés lemondási) jogát.

A Fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti elállási jogát

a./ olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;

b./ olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követőfelbontása után nem küldhető vissza;

c./ lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

A Szolgáltató a webáruházban nem biztosít lehetőséget az Elállási/ felmondási nyilatkozat online megtételére. Az kizárólag csak elektronikus levélben tehető meg. Az elállási jog és lehetőség bármely termékre, bármely státuszra kiterjed, így a megrendelt, de még ki nem szállított termékekre is.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A visszaszállítás feltételei:

– A Szolgáltató kinyilatkoztatja, hogy a Fogyasztó részéről történő elállási jog gyakorlása esetén az általa alkalmazott futárszolgálattal szállítja vissza a bejelentett terméket, a bejelentés visszaigazolásától számított 14 napon belül.

– Ha a szolgáltató a visszaszállítást bármilyen okból nem tudja elvégezni és ezt jelzi a fogyasztó felé, akkor a Fogyasztó köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

– A termék visszaszállításának költsége minden esetben a Fogyasztót terheli. A visszaszállítás költségeként a Szolgáltató a kiszállítási díjtarifával megegyező költséget számít fel a fogyasztó felé, amennyiben a visszaszállítást nem a fogyasztó végzi. A termék visszaszállításának költségén kívül, az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

– A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzletében (telephelyén) is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik az átvétel bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

Átvevőpont: Lakkpiac Kft. 5420 Túrkeve, Herczegh utca 3/b.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a kiszállításért fizetett költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, és amíg minőségileg át nem vette a terméket. A futárszolgálat általi átvétel nem számít minőségi átvételnek, erre csak a Szolgáltatónak van jogosultsága. Amennyiben a Fogyasztónak a kártérítési felelőssége merül fel, a Szolgáltató jogosult azt az ellenszolgáltatás terhére beszámítani.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha az eredeti fizetési mód nem alkalmazható (utánvétes fizetés készpénzben külső szolgáltató igénybevételével). Az eltérő visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Fogyasztó azonban nem változtathatja meg a termék jellegét és tulajdonságait.

Amennyiben a Fogyasztó olyan terméket vásárolt, amelyik „működésének megállapításához” a fogyasztói szerződés szerint a Fogyasztónak termék átalakítást (összeszerelést) kell végeznie, az a termék jellegének megváltoztatását jelenti, az ebből következő értékcsökkenés a Fogyasztót terheli.

A Fogyasztó kártérítési felelőssége fennáll abban az esetben is, ha az elállási jogával élve, úgy adja át a terméket a Szolgáltatónak, hogy abban gondatlanságával, az előirt feltételek, és/vagy szabályok megsértésével, a nem rendeltetésszerű használattal, a visszaszolgáltatott termékben sérülést (kárt) okozott, vagy azt használhatatlanná, eladhatatlanná tette.


Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!


Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!


Megrendelés módosítása, törlése

A rendelés első visszaigazolása csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására írásos formában e-mailben, vagy telefonon kerülhet sor. 

Szavatosság és jótállás

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. Törvény), a továbbiakban PTK. szerint szavatosság és jótállás, és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli.
A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézését a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet, a jótállási és szavatossági igények intézésének eljárási szabályait a 19/2014 (IV. 29.) NGKM rendelet tartalmazza.

Társaságunk minden esetben a gyártó által biztosított szavatossági határidőn belüli termékeket árusít és szállít megrendelőinek. Amennyiben Ön mégis ettől eltérő szállítmányt kap, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot velünk.

Ön a Lakkpiac Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A termék (ingó dolog) hibája esetén a Fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint –kellékszavatossági-, vagy termékszavatossági- igényt érvényesíthet.

A Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A Vásárló a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A Gyártónak, Forgalmazónak (Szolgáltató) elegendő egy okot bizonyítania ahhoz, hogy a termékszavatossági kötelezettsége alól mentesüljön.

Szórópisztolyokra, pneumatikus gépekre csak a szerszámtestre tudunk garanciát vállalni (amennyiben a gyártó erre a forgalmazókat felhatalmazta) normál, rendeltetésszerű felhasználás mellett bekövetkezett deformálódásra, a többi része forgó-kopó alkatrész, melyre a garancia/jótállás nem vonatkozik. Lehetőség van méltányossági cserére vagy javításra, de ezt minden esetben bevizsgálásnak kell megelőznie. A jogszabályban meghatározottól hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.


Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A  nyugta vagy számla egy példánya
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy
  • A termékhez gyárilag mellékelt gyári garancia jegy

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!  


A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító partnerünkhöz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.


A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) esetén a Szolgáltatót garanciális/jótállási kötelezettség nem terheli.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon, az ügyfélszolgálaton.

JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK, PANASZKEZELÉS

Panaszügyintézés

A Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

Cím: Lakkpiac Kft. 5420 Túrkeve Herczegh utca 3/b.

Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: munkanapokon 9:00 – 16:00-ig, szombaton 9:00 – 11:00-ig.

Telefonszám: +36 30 314 9539

Kapcsolattartó: Gellai Sándorné, Rácz Laura

E-mail: info@lakkpiac.hu


A Vásárló a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását a jelen pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát
– személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,

– telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató a Vásárlóval köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt, a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárlószámára:

– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.


BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita, bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vásárló eljárást kezdeményezhet a vállalkozás székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

 Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

Bírósági eljárás. A Vásárlójogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári peres/nem peres eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.


EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy használjon vírusvédelmi és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan szabadon módosítani külön értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás online megtalálható a webáruházban, weboldalon. Bármely vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, jogosult felhagyni a vásárlással.

A webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

– az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.

– Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.

– Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

– Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.

– Bármely szoftver nem megfelelő működése.

– Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

A webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt a Vásárlónál következett be.

A Vásárló felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vásárló felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban való vásárlásért.

A weboldalon található dokumentumok, anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak és azok bármely, engedély nélküli felhasználása szerzői jogi, illetve védjegyoltalomról szóló jogszabályba ütközhet. A Lakkpiac Kft. előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldal egészét, vagy részeit bármilyen formában sokszorosítani, másolni, újraközölni.